Een cocreatiecenter als marketingstratiegie: de consumer packaging sector is volop in verandering. Van standaard verpakkingen naar waardeontwikkeling voor de klant door innovatieve packaging concepten en een sustainable supply chain. DS Smith ziet cocreatie met de klant als sleutel om maatwerk aan te leveren en waarde voor de klant toe te voegen. De multinationale ontwikkelde daarvoor het PackRight Center concept waarin klanten een customer journey aangeboden krijgen. DS Smith selecteerde maak<architectuur als architect voor de bouw van het Nederlandse PackRight Center in Eerbeek. Daarbij wil het bedrijf ons bureau niet alleen als architect inzetten maar ook gebruik maken van onze ervaring in cocreatie. Terwijl wij de bouwkundige plannen en het interieur voor het PRC in bouwteam met Van Wijnen ontwikkelen, starten wij binnenkort de coaching van het team dat in het PRC de customer journey zal aanbieden. Ons bureau werkt daarin samen met TWNQL, specialist in concept-, product- en procesinnovatie.
Een cocreatiecenter als marketingstratiegie: de consumer packaging sector is volop in verandering. Van standaard verpakkingen naar waardeontwikkeling voor de klant door innovatieve packaging concepten en een sustainable supply chain. DS Smith ziet cocreatie met de klant als sleutel om maatwerk aan te leveren en waarde voor de klant toe te voegen. De multinationale ontwikkelde daarvoor het PackRight Center concept waarin klanten een customer journey aangeboden krijgen. DS Smith selecteerde maak<architectuur als architect voor de bouw van het Nederlandse PackRight Center in Eerbeek. Daarbij wil het bedrijf ons bureau niet alleen als architect inzetten maar ook gebruik maken van onze ervaring in cocreatie. Terwijl wij de bouwkundige plannen en het interieur voor het PRC in bouwteam met Van Wijnen ontwikkelen, starten wij binnenkort de coaching van het team dat in het PRC de customer journey zal aanbieden. Ons bureau werkt daarin samen met TWNQL, specialist in concept-, product- en procesinnovatie.